tisdag 14 oktober 2008

En sån där flumdag =/

Vet inte riktigt vad det är idag, får ingen ro i kroppen alls. Skulle helst vilja vara på 6 olika ställen och se ut på 6 olika sätt. Jaså en sån dag tänker ni-ELLER inte! =) Jo jo... Drack kaffe hos grannen och hans tjej förut och så fick vi höra att det var någon gubbe som var ute på vift ute på vägen med någon stor gren och slog på bilar som körde förbi. Vi åkte såklart dit =) Ja ja jag vet men va fan det händer ju aldrig något här så om en gubbe för väsen och flummar runt ute på vägen så är det ju alltid något! Jag tänker däremot inte säga hur många gånger vi åkte förbi...haha herregud! Jag vet, jag vet! Men vi fick ialla fall se 3 poliser brotta ner honom på marken, för den gubben hade inte alls lust att åka bil. Han ville nog stanna på vägen med sin pinne =) That´s all folk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mää du får la lägga ut ditt grymma filmklipp som du filma-hahahha!!! nädå, va ju iofs inte så mycke du hann få med på de.... jajaj grymt va de iaf!!!/ Elin å Magnus!!!

Billans matte sa...

Haha, jag hade tänkt lägga ut det först men jag ångrade mig, som tur var kanske. hahaha!