torsdag 9 oktober 2008

Mmm...marabou



Sitter här och smaskar choklad mitt på blanka dagen. Fy på mig! Men gott, det är det. Har varit inne och kollat om något av "mina" program kommit ut. Jag är en riktig serienörd. Greys anatomy, deperate housewives, one tree hill, heroes och prison break är mina "laster" =) Men alla har vi väl någon serie som vi följer? Lyssnar på kelly family, fin musik, snacka om familjen talang!



Kolla på min prinsessa här nedan =) Jag lider med henne nu för hennes "åkomma" som kommer efter varje löp har kommit för tredje gången nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det här. Det är svårt när ingen vetrinär kan vara specifik =( Hormoner, det förstod jag ganska snabbt själv, men förslag eller råd är inte att komma med lite mer??? Blir lite arg över situationen. Göra? Jag vet inte ännu...får fundera på "råden". Älskar dig mitt ljus!



De bilderna och videon nedanför har jag starka fundering på att lägga in på svenska dreverklubbens hemsida. Vad tror ni om det??? Hahaha... Billis och Smeagol-varsågoda:


4 kommentarer:

Anonym sa...

det hade ju vart skit fräckt å skicka in filmen.. haha.. Skickar du kortet kommer du få tillbaka att det är mixat=) Äkta drever*asg* Tänker på er! Pyzz

Anonym sa...

Haha billan:)-skulle parat henne med Barras, tänk vilka fjantiga jakthundar de skulle bli*ler*..
Du lr din pappa vet ingen som föder upp tax till jakt som har en kull nu eller snart? Strävhårigt ska de va.. puss

Unknown sa...

Emelie, du får skriva här också & svara på folks kommentarer, det är du dålig på

Billans matte sa...

Då ska jag börja svara då =)