söndag 26 oktober 2008

De "små" sakerna i livet =)

Det finns många såna där "små" saker som händer olika mycket varje dag egentligen, som vi inte lägger så mycket tanke på, men om de inte funnits där så hade vi sörjt dom. Som typ exempel från dom 2 senaste dagarna...


*Någon man inte träffar så ofta att man saknar dom massa ringer för att bara prata lite (Ina)
*Någon som behöver ens uppmärksamhet för en stund då de är mörkrädda (Maggan)
*Någon som lagt tid på lite extra god mat (Fredrik)
*Någon som blir överlycklig då du kommer hem (Mina älskade varelser)
*Någon som vill du håller dom sällskap när de är ensamna (Marika)
*Någon som ringer bara för att veta du mår bra (Mamma)
*Någon som ringer för att berätta något som betyder mycket för dom (Pappa, Brorsan)
*Någon som behöver din hjälp (Mormor)

*Så tack för ni finns och gör mina dagar betydelsefulla =) Älskar er.
På bilden ser ni Kråkan och Smeagol som myser i soffan. Kråkan ser ut som en grådvärg från Ronja rövardotter =)

5 kommentarer:

Marie sa...

Varsågod min vän :) Hihi tack för att du är min "måste skicka när strömmen gått" vän! =) Å min vän annars oxå! Hihi! Puzz

Billans matte sa...

Hehe. Tack själv du! =) Puzz

Anonym sa...

Du e underbar älskade vän! Miss U

Unknown sa...

Det var fint skrivet sis

Billans matte sa...

Tack tack tack till er! =)