fredag 10 oktober 2008

Fredag är dagen före lördag

Och lördag är = singstar förfest före puben =) Sitter och läser aftonbladet och lyssnar på snow patrol-chasing cars. Vacker låt. I aftonbladet står det om världens äldsta oskuld (intresseklubben antecknar, jag vet) men det som var så gulligt var att hon uttalade sig om varför hon levt i celibat..."Det verkade bara krångligt" Hihi söt tant! Ikväll fortsätter idol ja. Vem tycker ni är bäst? Har inget bättre för mig så såhär tycker jag =)

Sepideh har underbar röst, men verkar lite trög (?) Johan har absolut ingen bra röst men är ändå bra att lyssna på och är ju som en liten go Emil i lönneberga =) Lars vill jag bara ta hem och ha i min soffa för alltid hehe, alltså han är ju för mysig. Loulou kan ju prata och låta underbar så hennes sång är ju greatest whenever och så vill man krama henne varje gång hon skrattar. Alice sjunger som en ängel, men är lite väl tramsig väl (?) Robin.B skulle jag nog inte ens märka om han försvann. Anna HAR ju faktiskt en röst likt Tracy chapman (och det är stort), men tyvärr tycker jag inte den kommit fram sen audition. Robin.E Oj oj, den här killen tycker jag om! Rösten är ju killer och hans sätt är ju för gött. Jesper är ochså en jag inte skulle märka om han åkte ur. Yazmina har ochså en änglaröst, synd bara hon inte riktigt sjungit såna låtar som skulle göra att man älskade henne. Kevin är ju helt go bara! Hehe blir full i skratt bara jag tänker på honom ju. Rösten är perfekt!! Sådär, nu var det verkligen intresseklubben antecknar här, men det här var kul att skriva så får ni genast kommentera vad ni tycker om våra idoler =)

So bye bye miss american pie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja gillar Anna jag, har iof inte kollat på Idol sen auditions men "Have a heart" har liksom etsat sig fast i mitt hjärta:).. Heja Anna

Billans matte sa...

Ja när hon sjöng den var hon underbar. Puzz på dig!