måndag 6 oktober 2008

Så idag är det min födelsedag då...






Vad ska man säga. Idag är det dagen D =) 23 år alltså... Och ja-jag känner av det här med press och åldersnoja för första gången. Men gud jag är bara 23 år jag vet det, men!det går inte att hjälpa! Och så tänker man på att det kändes som igår att fylla typ 10 och så blir man rädd! *Suckar djupt* Det finns en nyckelorsak till denna noja, men med tanke på att ens liv ändå är mer privat än en blogg så är det inget jag tänker skriva om här, men då vet ni ialla fall att det finns en förklaring till denna oro över ålder och tid. NOG OM DET! Tack alla ni som kommit ihåg mig idag och skickat sms och påmint mig om min ålder...hehe...förlåt, jag skojade bara, var tvungen. Ni är ialla fall underbara och har fått mig att må bra idag! Nu ska handla en massa skit så känns det fint =) Och grattis till min älskade pappa som fyller år idag han ochså!




With Love!
Här nedan är en bild på den fiiina jackan jag fick av Fredrik i present och ett tryck på en av de underbara tröjorna jag fick av Ulf & Marika.
Och här är min Varulven och min Felicia när Varulven har ätit upp sin mat och ska se om han inte på något sätt kan få lite mer. Kolla vad han använder för teknik =)

3 kommentarer:

Marie sa...

Men lilla vän, du är ju bara 23.. Du har ju hela livet framför dig!!

Anonym sa...

Kom inte å säg att vi börjar bli gamla min kära vän. Vill jag inte höra på*asg* Härligt klipp på katterna.. Skratta gott=) Pyzz

Anonym sa...

Du kunde varit 26...
/Roger