torsdag 17 december 2009

Mys i snön

Jag var ute med alla de 4 små i snön nu ikväll. Vi sprang som dårar i snön hehe...eller ja mest jag, Billis och Varulven. Felicia och Kråkan satt och kikade över snökanterna efter oss =) Har kommit massa snö och det snöar fortfarande. Det är så himla kul att springa runt i snön med mina små... Varulven är så jävla rolig! Han flyger runt och ska ta en och så när man vänder och ska ta honom så springer han ett tag samtidigt som han jamar högt och när han märker man kommer ikapp honom så slänger han sig som ett offer i snön och skriker hahaha...jag skrattar bara jag tänker på det. han ser så rolig ut så gud.. Och Billis kör ner hela huvudet i snön och går som en liten ubåt =) Mina små!! Vad vore livet utan dom...inte så värst mycket! Idag har jag varit hos Ulf, Marika och Nova och passat den lilla när de lagt golv. Ulf hämtade mig på fyrhjulingen. Jävlar vad kul det är att åka och sladda lite..det där är svårt att "växa" ifrån =) Jag sitter och äter granatäpple nu..det är verkligen något av det bästa som finns! Kan aldrig få nog! Bra som godis nu när jag försöker hålla igen lite... Meen imorgon blir det nog lite svårt att hålla igen eftersom jag och mamma ska baka julgodis...faaaarligt det där! ; ) Ha en bra dag imorgon allihopa! Love Em

1 kommentar:

Lina sa...

kan du inte ge oss lite snö sis :)? Vi har typ max 10 flingor här haha SNYFT