torsdag 10 december 2009

Har jag tappat glöden?

Jag blev så himla lycklig när jag väl bestämt mig för att flytta härifrån och rev runt på alla sätt som kan tänkas för att få tag på lägenhet och jobb...och nu da....har ingen aning om vad som hänt, men glöden finns då inte där på samma sätt.. Eller jo egentligen vet jag väl varför det blivit så kanske.. Det började med negativitet ifrån olika håll...helt olika negativitet, men ändå negativitet och det räcker för att glöden ska svalna liksom och pga det så har jag väl insett att jag måste ordna allt detta helt på egen hand. Alltså totalt..och det behövs kraft och mod till det och det känns som att det inte finns där just nu. Det är vid såna här tillfällen man blir lite pissed på att man är singel...för det är nu man hade behövt någon att göra det ihop med. Jag hoppas jag snart kan samla ihop allt det där för att vara helt själv..jag SKA, inget tvivel om det, men när? Well..it´s gonna be okey. Pyzz på er!

1 kommentar:

Syrran sa...

Min bebis!! Förstår hur du menar! Jobba inte ihjäl dej nu! puss