tisdag 1 december 2009

Det finns världar inuti världar..

Jag har inga ord riktigt.. Har suttit i nästan 1 timma och försökt få ner en förklaring om känslorna kring dig... Om saknaden, sorgen, orättvisan... Om varför dom känslorna fortfarande spökar.. Om varför såret efter dig inte blivit till ett ärr som de andra jag älskat och förlorat... Det handlar inte om att du blev tagen eller om att du är död...utan om åren därimellan. Jag försökte...fick svar på tal och blev livrädd eftersom det då helt plötsligt handlade om fler än mig. Jag vet att det inte skulle göra någon skillnad...inget kan göra någon skillnad eftersom de åren redan är förbi...inget kan ändra på vad de lämnat efter sig...men trots det så önskar jag att alla visste allt som finns att veta...
**********************
Lille Gisen Min..

1 kommentar:

sis sa...

Nitro... =( Han va underbar den...