fredag 25 december 2009

Merry Christmas

Så var julafton över. Det går så snabbt allting. Jag jobbade ju på dagen. Började halv 7 och vi åt frukost ihop på jobbet och delade ut julklappar. Jättemysigt, som vanligt! Och i det stora hela var vi mysigt folk som jobbade ochså så det var en jättebra dag. Sen hem och stressa sig iordning...som de flesta kanske förstår...hmmf... Nog om det.. Sen hem till källén där de var i full gång med att äta, men jag åt så mycket gott på jobbet så jag orkade fan inte äta hehe... Blev supernöjd med mina julklappar så tack allihopa! Mamma, pappa, bror och vänner-tack!! Sen myste vi där hela kvällen och sen hemåt till mamma och pappa framåt senkvällen och var där ett tag. Jag har ju jobbat som en liten blå i december så jag slocknade i soffan lutad emot mamma =) Sen körde storebror hem mig och Billis och vi gick och la oss nästan genast. Klockan var typ 2 på natten. Som sagt det var en jättemysig kväll, men det fanns massa tankar där hela kvällen som jag inte kunde släppa så trots allt kunde jag inte vara glad fullt ut.. Men man får försöka så gott det går. Så idag sov jag jättelänge och riktigt gottade mig =) Såå, ikväll blir det väl utgång då. Hotellet i ed, om inget ändras. Ska bli riktigt kul...bara man kommer igång, men det är ingen brådska ännu så jag tänker slappa vidare ett tag till =) God fortsättning allihopa! Pyzz
Här kommer lite bilder. Batteriet på kameran var slut och bråttom var det så fick inte med mig den, så ni får nöja er med några få bilder med mobilen i all hast =)













Inga kommentarer: