söndag 20 december 2009

20 December..

Så, då gick denna dagen förbi. Har tänkt på dig min älskade vän, men det gör jag ju annars ochså.. Och saknat dig, precis som annars.. Och pratat om dig.. Det fjärde ljuset tändes i ditt namn idag.. Lilla Sindy!

Det har snöat och snöat och snöat och snöat...
Hela dagen har det hållt på och nu när klockan snart är 12 på natten så snöar det fortfarande..
Nu fick vi snö så vi teg =)
Hehe...lilla Kråkan med sin Billis =) SÅ nöjd när hon får ligga brevid och mysa!


Såå... Jobb jobb jobb...men nu ska jag äntligen få vara ledig ialla fall imorgon... SOVA!! Och hinna göra något annat än jobba kanske!! Ikväll på jobbet när jag och Yvonne åkte mot ed så låg det en bil i diket...ur kom 3 killar...de fick hjälp av en lastbil att komma upp... Sen efter ca 2 timmar eller nått så åkte vi vägen mot bengtsfors och vilka ligger inte där i ett dike...de 3 killarna ifrån det förra diket som ligger på en helt annan väg...HALLÅ? Kanske skulle köra lite lugnare när man precis har varit av vägen?? Hehe...gud vad de skämdes när det var vi som stannade igen...haha... Flanar! =) Nu är det snart julafton och jag längtar så himla mycket. Jag älskar julafton...bara att veta att det är julafton gör mig glad liksom... Konstigt det där.. Men denna julaftonen kan bli lite annorlunda än tänkt..men hur det än blir så vet jag att jag kommer ha min familj där ialla fall... Vi tänker på dig massor och sänder all energi som finns!! Det ska och måste gå bra det här!

4 kommentarer:

Lina sa...

Tänker extra på dig i jul, de vet du goding! Shit va underbart me så mycke snö!! =)

Frida sa...

Åååh vill oxå ha så mkt snö! Fiina kort allihop =)

Ina sa...

Visst är det underbart med en vit jul i år=) Flanar ni har där borta i skogen då*haha* pyzz pyzz

Billans matte sa...

Sis: Tack hjärtat!
Frida: Ja det är ganska så mysigt nu när det är jättevitt. Tog korten ifrån min balkong så nu vet du hur det ser ut utanför där =) hihi..
Ina: Ja det finns allt en del flanar häromkring hehe ; ) Pyzz pyzz