torsdag 3 december 2009

Frost..

Nu är det väldigt fint ute...med frosten och lite sol som glimmar i den...sen desto finare på natten när fullmånen som är nu glimmar i frosten...OJ så vackert! Igår var jag och Marika och Nova hos Regina, Filippa och Tilda och fikade och lekte =) Lilla goa Filippa hon är så mysig den. Fick ett sms från Regina idag där hon skrev att Filippa nu lekte med 2 barbies som var jag och Marika, och vi var på semester ihop *hehe* Idag är jag ledig och imorgon ska vi ut och åka stor båt. Jag, mamma, pappa, brorsan, faster, hennes man, 2 kusiner med respektive ska åka mellan strömstad och sandefjord och äta julbord. MUMS! Jag som längtat efter julmat så mycket...hoppas verkligen den är god...och att det finns massa efterätt! ; ) Idag ska jag inte göra något alls, bara tvätta. Vad ska man ha på sig imorgon da tro... PÅ tal om kläder...jag fick min julklapp från Marika igår. Fick den tidigare ifall att jag skulle behöva byta för kvittot var på kort tid. SÅ himla fint linne/klänning typ. Kommer bli så fin ihop med ett par snygga leggings! Tror att det blir nyårsklädseln eller jul...eller både och kanske ; ) Ja himla fin! Tack Love! Nu ska jag dricka upp kaffet! Bye!



Dom här två är ju helt ofattbart mysiga!
Jag ser inte trött ut väl...hahaha...

1 kommentar:

Lina sa...

åh så söta dom är, å du me!! Hoppas du får kul på båten hjärtat!