onsdag 23 december 2009

God Jul allihopa!

Imorgon är det julafton allihopa!!! =) Igår efter jobbet tog jag bussen till göteborg. När jag kom dit gick jag vägen om Virre och sa hej. Sen åkte jag vidare ut till lille Shafty som stod så gulligt på torget och sålde julgranar. Oj vad det snöade! Sen gick vi till ett café och åt och drack gott och efter en stund kom hans tjej Mimmi som jag inte träffat innan. Hon visade sig vara en riktigt go och trevlig tjej! Ser fram emot att få träffa henne igen i januari då jag ska dit igen och busa runt kanske ; ) Sen sa jag hej då och god jul till dom och åkte vidare mot biografen där jag och storebror möttes upp för att gå in och se Avatar i 3d. En julklapp ifrån min bror och jag säger TACK igen, för det var en så jävla bra film! Jag tycker verkligen ni ska gå och se den, och helst i 3d för det var attans grymt alltså! En riktigt mysig kväll! Sen åkte vi hem till Roger i mölndal och sov där och så bar det iväg hemåt till bäckefors för att jobba kvällen. Mötte upp Jenny under kvällen och bytte julklappar med henne. Fick en så himla mysig filt i svart. Det var som att hon läst mina tankar om att köpa en ny filt efter jul då "julfilten" åker bort. Den jag hade innan dess gav jag till Billan =) Så det var verkligen en helrätt julklapp! Tack gumman min! Och nu sitter jag här i en nystädad lägenhet med massa tända ljus och mys. Ska strax duscha och sen kommer Maggan förbi och ska byta julklappar. Imorgon ska jag börja jobba halv 7 och då ska vi äta ihop och byta julklappar på morgonen, sen jobba, vilket är väldans mysigt på björklunda på julafton! Ser fram emot det! Sen efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa och bror för att fira jul med dom. Det skulle ju vara så i år att vi skulle vara i rostock med Hammars släkten, vilket skulle bli så himla roligt, men min kusin har ju blivit dålig...vill inte gå in på det massa här, men hans familj ska ialla fall vara på sjukhuset med honom imorgon så vi blir hemma och så blir det en sväng till släkten på mammas sida istället. Men trots allt så längtar jag väldigt mycket tills imorgon. Jag är väldigt lycklig varje jul. Vad jag kan minnas har jag varit det alla jular utom 1, då lilla Sindy försvann.. Ialla fall... Jag, Billan, Felicia, Varulven, Smeagol och Kråkan önskar er alla en riktigt GOD JUL och hoppas att ni får det supermysigt och lyckligt imorgon! Ta hand om er! Massa Kramar från oss! Här kommer lite bilder =)

GOD JUL

Selma önskar ochså en god jul.


Snygg var man då inte med 3d brillorna på =)
Ett snöigt Göteborg


2 kommentarer:

syrran sa...

GOD JUL Sis :)

Billans matte sa...

God jul hjärtat!