tisdag 3 november 2009

Lars Winnerbäck

Ja,a... Jag kan berätta att det var alldeles alldeles otroligt. Lasse låter precis likadant i verkligheten som på skivorna, om inte bättre!! Hans röst och texter letade sig som alltid längst in i hjärtat på en och konserten bestod av 99 % gåshud. Jag hade haft höga förhoppningar och alla dom uppfylldes med massa massa mer. Jag kan skriva 110 lovord om allt som ingick, men en sak var jag inte beredd på, och det var den bästa...sån lycka...ren lycka. Det kan säkert låta överdrivet och dumt kan jag tänka mig, men det är det som är sant, att när jag satt där så kände jag total ren lycka...inte något annat överhuvudtaget. Sånt känner man vääldigt sällan i livet. Så därför ville man ju inte att det någonsin skulle ta slut! Och min älskade Ina-tack för att du delade det med mig. Hade inte viljat ha någon annan på hela jorden brevid mig den kvällen!!


3 kommentarer:

Ina sa...

LÖV JO=)
Såg dig som "Ängel" nu med=) Äckligt öga du hade*Haha* Skit fräsig var du! Men tror allt du har litte å berätta*hehe*
KJAM

Billans matte sa...

Pyzz gums. I will call you later =)

Lina sa...

Åh kul att ni hade så roligt på konserten lr hur tusan de stavas ;) Kul att se lilla Ina så glad jämte dej oxå=)