torsdag 5 november 2009

Snödags

Då var det dags för första riktiga snön... Det är jättemysigt, absolut, men alldeles för tidigt! Det är vad jag tycker... Idag har jag städat och tvättat och nu tog jag precis ut äpplepajen ur ugnen. Bara att vänta på mamma och pappa som kommer snart. Vet inte hur den pajen blir för den var mest på måfå, men men...den går säkert ner som dom säger =) Jag tappade min NYA bruna lins förut...borta! Förbannat i helvete säger jag om sånt. Hur klantig får man va da... Fan... Fick dom igår för fan... Idiotiskt!! Nu kommer jag störa mig på det huur länge som helst...typiskt mig det... Ja ja.. Jag lyssnar på du hade tid...en av Lasses allra bästa, om man nu ens har mage att dela upp dom i några kategorier! Den är underbart fin i vilket fall som helst. Alla hans låtar, i det stora hela, kan man säga att man känner igen sig i...även om man säkert inte tolkar dom precis såsom han menar. Men jag tror inte det är hans mening heller.. I vilket fall som helst så förknippar man låtarna med ens liv...saker som hänt, människor i det osv... Jag har en låt som påminner om någon, väldigt klockrent faktiskt... Han sjunger den ihop med Melissa Horn (ochså en underbart vacker sak denna där) och heter Som jag hade dig förut... Har ni någon till den låten??? Lyssna på den och se... Pyzz på er!

Inga kommentarer: