onsdag 18 november 2009

Me Like

Jag giiiiillar den här bilden. Melinda tog den hemma hos henne i somras och sen grejade hon med den och la in den. Min älskade lilla ängel! Saknar henne!

**********************

Sen har jag glömt skriva om 2 saker.. För det första så verkar det som att cellprovet jag tog för någon vecka sen inte visade något...antar ju det eftersom jag inte fått något brev ännu! Jippie säger vi om det!!! Sen har vi i familjen pratat på resa typ efter sommaren... Skottland och New york är de ställen vi pratat på. Sånt där är JÄTTEstort för mig. Känns som en dröm! Jag ser fram emot det så fruktansvärt mycket!!! All kärlek till mamma som nappade på mitt förslag och inte ändrade sig när jag gjorde det!


1 kommentar:

Lina sa...

Wohoo vilka roliga nyheter!! Glad ja blir=) =)