tisdag 17 november 2009

Uppdatering!

Nu ska vi se.. Idag har jag varit med på mitt nya extrajobb som jag ska ha i någon månad. Kroppefjäll =) Ska sitta i receptionen och även servera. Idag var det receptionen jag var med och kikade på och på torsdag blir det serveringen. Suss är min nya "chef" hehe... Tur jag känner henne innan och att hon är snäll! Blev väldigt glad när hon frågade mig om detta och att hon tänkt på mig när hon skulle anställa! Taack! =) Sen så är det ju det här med göteborg... Jag bestämde mig för ett litet tag sedan om detta och det är något jag har funderat över väldigt noga. Jag tänker flytta till göteborg. Inte nu, utan när jag får lägenhet, vilket jag antar kommer dröja =,( Det är dags att komma vidare nu...jag kan inte gå runt och trampa här längre. Det suger all energi ur mig att ha det såhär. Ständig oro över att allt står helt stilla i livet...det är väldigt krävande.. Att det blev göteborg är av många anledningar. Jag tycker ju om göteborg sen innan och så blir det "lättvindigt" för nära och kära av olika anledningar. Det är ju med en skräckblandad förtjusning som jag bestämt mig. Jag har ju de flesta av de allra käraste här-familj och vänner, deras barn och min största trygghet...meen jag bestämde mig helt enkelt för att jag får släppa tryggheten och chansa. Annars förblir det ju såhär med livet... Jag har ju vågat släppa taget och chansa förut och klarat mig genom ganska stora motgångar och jag lever ännu, sååå det är så dags nu! Frågan är ju när då... Inte det minsta lätt att få en okey lägenhet på ett okey ställe med en okey hyra!! Icke! Men skam den som ger sig... Jag tänker inte gå in i det här med någon negativ inställning...neej, då kan man lika gärna skita i det! Så here we go ; ) Pyzz på er!
******************
Kärlek i massor till er som tror på mig och som blivit glada för min skull! Ni ger mig mod och det betyder OERHÖRT mycket!!!

4 kommentarer:

Ina sa...

*kramelikram*
Å grattis till nya jobbet. Kul med något annat för en gångs skull=)

Lina sa...

Ja grattis till jobbet baby :) Å Jag är sååååå glad över gbg beslutet hehe, de vet du redan :)

Billans matte sa...

Tack änglarna =)

Frida sa...

Grattis till jobbet =)
Flytta till göteborg låter inte helt fel, du kommer klara det galant!!