tisdag 10 november 2009

I älgskogen

Jag och Mange gick ut vid 11 idag och gick. El ljus spåret... Där jag inte varit sen jag mötte en älg där för "100" år sen...tror jag var 10 någonting kanske. Vi gick typ 7 kilometer och mitt huvud gick nog 35 kilometer när det fläckte runt och kollade efter älgar i varje hörn =) Usch...det är inget roligt att ha den där fobin när man tycker så mycket om skogen... Ja ja... Ikväll blir det jobb, inne. Ska bli gott att få jobba lite nu...är dåligt med det hitills denna månaden. Yvonne jobbar ikväll =) Ha det gott alla.. Pyzz

3 kommentarer:

Ina sa...

Va duktig du är som tog dig ut ändå! STOR KRAM

Billans matte sa...

tack gums =) jag var förvånad själv =) kraaam

Lina sa...

Hehe du & dina älgar, ja skrattar varje gång hihi**förlåt, lillsyrran har skadeglädje** Hehe...