tisdag 30 november 2010

Sova!!!

Det var så gott att ha sovmorgon! Sooova är jag bra på! =) Jag vaknade till imorse av Fredrik men efter det så sov jag länge! Ja, det är ju knappast någon hemlighet att jag och Fredrik har börjat träffas..så det blev ju ingen big news här på bloggen ialla fall =) Ikväll ska jag jobba extra några timmar, men imorgon blir första lediga dagen på ett litet tag. Yeey! Vad ska man göra då!? Herregud det är snart jul igen, det känns helt sjukt. Detta året...ja a...detta året...!! Nä jag ska dricka upp mitt kaffe nu och sen inte göra direkt någonting =) Ha en bra dag!

Felicia fick syn på att det stod en skummis nedanför våran balkong och höll på med något skumt så hon satte in surikat-stilen och höll span! Det var bara Maggan dock...=)

1 kommentar:

Marie sa...

Släppa en sån bomb i bloggen bara sådääär?! Hallå ;) Jo men en skummis är jag tycker flisan... Väldigt söt var hon, men inte sen när lampan åkte i golvet :P