fredag 5 november 2010

För att natten blev så virrig..

Idag har Smeagol fått sin bur *yeey* Fick hjälp av 2 väldigt snälla pojkar med den. Är väldigt tacksam! Tack, tack, tack!!! Så nu fryser han inte om rumpen inatt! Passade lilla goa Nova medans tiden. Nu ikväll har jag varit hos Anna och myst. Herregud vad söta de äldsta valparna är nu! Jag smälter. Funderar starkt på att sno med dom ;) Imorgon blir det att jobba kvällen och efter det blir det utgång med några stycken till. Ska bli kul att bara få göra sig iordning och komma ut lite. Well...nu ska jag virra vidare och greja med håret. Sov gott nu eller sen!
***
Jag saknar dig så oändligt mycket.
Du finns med i allt jag gör.
Varje dag finns det något jag vill säga dig.
Jag hade behövt dig idag...igår ochså och imorgon.

Inga kommentarer: