tisdag 2 november 2010

Såsom himlen ser ut...

Winnerbäck...ja den mannen får mig att känna! Och ingen jävel når mig någonsin mera. Det som inte dödar det härdar säger de. Även om jag inte är densamma efter allt, speciellt efter detta året så är det så. Fastän jag är världens svagaste människa i många stunder så är jag stark när man ser förbi det. För det där svaga är något som inte går att styra, men det går att styra upp! Nu kom jag helt ur spår här...=) Vad skulle jag egentligen skriva om tro...? Nepp, det föll bort.. Nu ska jag lägga mig och kolla på det sista av desperate housewives. Imorgon blir det kanske ed till Regina och barnen. Sen på kvällen blir det första fotbollsträningen...vad har jag gett mig in på ? Var en hel del år sen sist om man säger så. Men jag provar, såklart! Well...sleep tight!

Gillar!

Inga kommentarer: