fredag 5 november 2010

Remember remember the fifth of november...

Älskar den repliken. Har tänkt på att det skulle bli 5 november snart och nu så =) Den kommer ur en väldigt bra film som heter V for vendetta... Se den! Jobbade ju inatt och så sov jag länge idag. Gick upp och ut med Billisen, drack kaffe och tänkte äta. Skulle ju iväg och göra denna natten ochså, men så ringer telefonen ifrån andra jobbet och de undrar var jag är... VA? Jag har lyckas dubbelboka mig. Fattar inte detta, men så var det.. Så jag fick sticka direkt till jobbet för att jobba kvällen och så fick Susanne, som tur var, hoppa in sen och ta natten. Ack så illa...men men ordnade sig ju. Nu ikväll gick jag, Maggan och Carro promenad med vovvarna och sen gick Maggan med in och pratade gamla minnen. Vi har haft mycket kul-på gott och ont ;) Saknar den tiden väldigt mycket..av olika anledningar om man säger så.. Nu ska jag strax lägga mig tänkte jag för imorgon ska jag och Ulf bygga bur *yeey* Ska bli väldans kul att ge Smeagol en ny bur! God natt på er!
Remeber, remember the fifth of november,
the gunpowder, treason and plot.
I know of no reason, why the gunpowder treason
should ever be forgot.

Inga kommentarer: