söndag 7 november 2010

Sjukt trött...

Visst är jag det. Lika förbannat har jag inte kommit i säng ännu... Och i lägenheten ser det ut som ett bombnedslag...städa imorgon som gäller! Igår var det utgång ialla fall...var riktigt kul! Jag, Maggan, Marika, Anna, Emma och Ulf var det som stack ut. Var verkligen kul som sagt. Vi fick tag på 2 snälla chafförer ochså. Det tackar vi för! Efteråt gjorde jag och Maggan mat och pratade till 4 typ, sen sängen. Upp imorse och gick till facklan och åt mera mat, sen godis och så blev jag bjuden på mat nu på kvällen. Maat, maat, maat...=) Så på eftermiddagen idag var det dags för kyrkan med Hammars. De läste upp de som hade gått bort detta året. Daniel Hammar...det är fortfarande helt obegripligt.. Men ledsen var man, grät gjorde man, igen.. Sen på hemvägen stannade jag till hos Mange. Obegripligt igen, grät igen...fan vad jag saknar honom. Så mycket, blir så frustrerad av det. Jag hatar att du är borta! Phu...nä jag ska slita mig härifrån nu och komma i säng... Sov så gott allihopa. Mina tankar är hos Anna & Milla!





Inga kommentarer: