tisdag 23 augusti 2011

To much?

Idag har jag jobbat heldag. Sen hem och gick bort till Fredrik & de andra duktiga arbetarna med lite kaffe och kakor. Det var dom väl värda ;) Sen kom hjärtat hem med en pensel så jag fick provmåla lite på 2 saker. Ska visa hur det blev sen när de är torkade och klara. Kanske inte blir bra ändå. En chansning ! Nu ligger Norpan i knät och sover, blev inget sova för mig dock. Kom på jag hade lite av true blood kvar att kolla på ! Kan ej sova då ju! Ska strax städa lite smått och sen ta en gooo dusch ! Ha en bra afton !




Hur blir detta sen tro...


Fick hem idag. Väldigt mysig text !



Min älskade gungstol som jag fått av mormor. Hoppas på mer plats åt den i framtiden. För som den står nu gör den inte rättvisa..







Kolla Billans min på bilden över =D





Soffpotatisen !


Inga kommentarer: