tisdag 30 augusti 2011

Mitt te!!

Köpte detta te i skottland när vi var där förra året, och naturligtvis älskade jag det !! Har inte hittat det i sverige sen dess. Så jobbade jag natt med min arbetskamrat Inga-Britt och hon berättar att de ska åka till skottland igen. Och vi börjar dela minnen därifrån. Men nästan direkt kommer jag på mitt te och undrar om hon inte kan köpa med. Förklarar snabbt vad det var för smak, men säger jag ska visa en bild innan hon åker istället, så hon vet märke osv. Vad gör jag, jo glömmer bort det. Skit, verkligen skit tänkte jag när jag kom på det och hon redan åkt! Så kommer jag till jobbet igår och vad står där på bordet ihop med en lapp....MITT TE !! Då hade hon kommit ihåg det och köpt med. Underbara människa! Tack Inga-Britt! Det ska drickas med andakt!!

2 kommentarer:

Marie sa...

Haha ja vem glömmer detta te´t :) Enda du tjatade om! Hahaha!! NEeerå :P

Billans matte sa...

Hehe... nej da ;)