söndag 28 augusti 2011

Kalaset igår



Här kommer en del bilder ifrån mormors kalas igår =) Jag skriver fakta om bilderna under dom, så ni vet vilken bild ni ska läsa texten till =) Samling utanför kroppefjäll
I väntan på maten!
Paret i vitt är min kusin Lina & hennes John

Den lille är mitt kusinbarn Edvin, brevid där är min mosters man Stig, sen min moster och sen min pappa

Närmast här är min bror Roger och brevid honom är lilla mormor


Min moster och hennes barnbarn, alltså mitt kusinbarn August

MUMS! Förrätten


Varmrätten. Väldigt god mat


Längst till vänster i svart är min mamma, paret sen är min kusin Stina & hennes Thomas och närmast är mormor

Lilla Mami

Paret till vänster är min kusin Sara & hennes Tobias. Närmast är min kusin Eriks flickvän Charlotte


Min Älskling

Mormor ville jag skulle fota alla skor, för hon hade aldrig haft så många skor i hallen =)


Lille Papi

Mormor och hennes barnbarnsbarn
Trångt på balkongen =)

Mormor bär in en av tårtorna.. Mocca...mmm...

Stig längst in, sen min moster och sen min morbrors fru Åsa


Mer tårta ;)





Min goe kusin Erik



Erik och hans Charlotte

Inga kommentarer: