onsdag 24 augusti 2011

Ledig !

Det var så gott att få sova idag. Älskar ju det vet ni ;) Fast snacka om att jag aldrig sover så länge längre... Sen jag blev sambo så har jag inte sovit sådär lääänge som jag gjorde förr. Jag får snart hyra en lägenhet över natten så jag får en sån där lååång sovmorgon ;) Jag hade ju tänkt sova längre, men en viss liten gis tyckte annorlunda. Hon hade stökat ner ganska bra när jag kom upp ochså... Dessa små!! ;) Idag ska jag greja iordning det jag målade igår. Vet inte riktigt om jag ska ha det som det är eller om jag ska slipa ner det lite. Tåls att fundera på...!! Ha en bra morgon =)



Min favoritmugg. Fick den av Marika & Ulf för ett tag sedan. MorgonKaffeeet är i nu!!





Dags att sova i mammas knä en sväng såhär på morgonen medans hon bloggar =)

Inga kommentarer: