måndag 11 maj 2009

Yes!

Nu börjar det ordna upp sig med mig =) Jag är pigg och har ganska sällan ont. Gott! Inga tabletter äter jag nu heller. Fast är ju fortfarande vissa saker jag inte får göra, 3 veckor kvar! Igår var vi en sväng i mellerud och åkte Jenny och Martins finbil, umgicks och kollade på bilar, folk och fän.. Idag har jag borstat Billis en massa massa sen har jag druckit kaffe med Magnus och Elin och sen åkte jag ut till mamma och pappa och umgicks med dom, Daniel och Elina. Hon kan gå nu den lilla, alldeles själv! SÅ söt hon var och så jätteskrattade hon när hon gick själv ochså hehe...söt som få! På tal om sötizar.. Snart kommer Andreas äntligen hit. Huh, det är inte bra att få sakna någon såhär länge, för det är alldeles för länge det här, fast det är ju på grund av att jag oturligt nog skulle behöva operera mig precis när jag blivit kär ;) Hoppas verkligen tiden går fort så han snart är här. Japp så är det...

Hmm.. Inte mycket som stör just nu, men en sak finns där och ligger på... En människa som betytt så mycket, så länge har gjort val i sitt liv som drabbat andra, vilket nästan inte verkar störa denna något alls (???) Det är tyvärr inte bara jag som blivit drabbad av detta. En av mina närmaste vänner har det svårt pga detta just nu och det gör mig mer ont än att det drabbat mig ochså. Vi har båda gjort våra röster hörda och försökt hålla oss kvar, men oavsett hur, när så verkar det inte ha gett någon påverkan överhuvudtaget... Jag kan inte på något sätt förstå hur man kan välja bort, inte såhär... Varför? Hur? ... Varför? Hur? Ja, inte vet då jag... Men jag vet att man varken vill eller kan tvinga en annan människa att ha en i sitt liv, så det får vara såhär då. Jag är mest besviken, och arg!

Inga kommentarer: