onsdag 20 maj 2009

T.O.M.T

Är det..i min lägenhet nu efter att ha haft Andreas här i 3 dagar. Efter att ha kommit hem när han åkt så satte jag mig i soffan och så var det bara tomt och tyst. Fick gå ut en stund, sen när jag kom hem igen fick jag städa och prata i telefon. Och nu sitter jag här igen och det är tomt och tyst. Ingen som håller om mig eller skrattar med mig. Det är vekligen lätt att bli bortskämd med närhet av honom som är så himla mysig hela tiden... Vill inte ens tänka på hur det kommer kännas sen när jag ska lägga mig och han inte är där och håller om mig hela natten. Phu... Imorgon blir det jobb igen, 4 dagar i rad. Gott att få bli sysselsatt de dagarna som kommer nu! Yes, yes... Lyssnar på Iron and wine. Har ni inte lyssnat på dom så ge dom en chans, deras låtar är verkligen bra. Texterna är underbara! Ja så är det mina vänner... Nu ska jag kila vidare på internet. Ha det bra alla.. Pyzz Em.



1 kommentar:

Anonym sa...

Iron & Wine har jag lyssnat länge på =)
/Roger