tisdag 5 maj 2009

Jag borde vila, jag vet...

Och jag ska, alldeles strax. Huvudet glömmer bort att jag opererade mig igår, men kroppen påminner mig ganska snabbt. Huh... Återigen tack till er som fanns där igår och stöttade mig med sms, hjälp och samtal. Det betyder så mycket! Det var ju naturligtvis jobbigt igår, men ni underlättade mycket för mig. Mamma följde med mig igår och Marika sov här hos mig inatt. Idag har jag ochså fått hjälp och stöd. Folk har ringt och sms:at och hjälpt. Mormor har handlat åt mig och gett mig mat. Lisbeth var precis här och städade åt mig, hon vet hur det kliar i fingrarna på mig när jag inte får städa. Andreas har hjälpt mycket från avstånd och hållt mig glad *beautiful* Pappa, Maggan, Jenny, Mange, Elin osv. TACK ALLA! Jag mår bättre än jag trodde idag, fast jag går ju på tabletter så man blir nog lätt lurad. Får tänka på det! 4 veckor är ordern från läkaren. Ska lyda, lovar! Promise.. Nu ska jag försöka vila. Pyzz pyzz...

Inga kommentarer: