söndag 24 maj 2009

Joho da

Idag har jag jobbat, 7-4. Det var lite smått segt att komma upp imorse med tanke på jag bara sovit någon enstaka timma, men men det gick bra. Somnade dock i soffan förut i typ 2 timmar så nu kommer jag väl definitivt vara vaken länge inatt...precis som jag inte brukar vara det. Mmm...så är det. Om 1 vecka åker jag till halmstad to my lovely one. Ska bli så himla mysigt och kul att få komma dit! Saknar ju honom massa hela tiden. Få komma dit och bara vara med honom! Wiie! Sen se halmstad är ju inte helt fel. Har ju aldrig varit där förut och så ska han visa mig tylösand, det ska verkligen bli kul att se. Verkar hur fint och mysigt som helst! Mmm...halmstad kanske vore något ; ) Hehe... Igår var det granbacka. Var ju nykter, men tänk så kul man kan ha ändå! Var väldigt trevligt och kul! Fick träffa bohlin brothers-1 ochså och det är inte så ofta det. Inte fy skam =) Yes.. Håller på att göra mat nu mitt i natten. Typiskt mig att bli hungrig nu! Så är det... Ha det bra alla. Pyzz från mig, Billis and the cats =)

Inga kommentarer: