tisdag 7 maj 2013

Imorgon är en annan dag

Dagen började med sovmorgon, fast inte så länge jag velat =/ Myste med vovvar och katter för att sen gå upp och göra morgonkaffe. Började med tvätten och när Maggan slutat så tog vi en långpromenad med vovvarna i den underbar SOMMARsolen för det var det verkligen idag. Helt sjukt vad varmt. Vi gick i linne båda två och hundarna flämtade av värmen. Stannade till vid bäcken på vägen tillbaka så vovvarna skulle få bada. Marquessa var inte intresserad men lillan hävde sig i och började simma !! Tur jag hade henne i selen med kopplet på så jag kunde styra runt henne =) Såg himla roligt ut när hon simmade runt där hehe... Så go , och hon som var så feg förra sommaren och knappt ville gå i med benen. Hon har blivit "stor" min lilla. Sen när vi var hemma igen kom Nazmije förbi en sväng innan hon skulle jobba. Hon hade med sig både blommor och kakor min fina vän !! Sen var det dags för mig och mormor att köra hennes bil till åmål och lämna tillbaka den till hennes exgubbe. Maggan kom efter i sin bil för att ta med oss hem igen. Vi stannade på vägen hem för rökpaus och då tog jag ett awesome kort på dom, som jag får lägga upp när jag får ordning på kortfunktionen på bloggen. Är ju för jag bloggar från mobilen som det inte funkar eftersom jag måste uppdatera den till en nyare version osv. Men ska snart skaffa internet till datorn ! Har bara inte fått tummen ur ! Sen när vi kom hem så fortsätte jag med tvätten, pratade med brorsan, åt mat och sen tog promenad med vovvarna. Gick förbi jobbet och sa hej till Nazmije och Jessica. Sen hem, pratade med Regina en sväng i telefon. Har hunnit med mycket idag men det var ju en del "måsten" men det blir skillnad med tiden nu när man är "själv". Hur man lägger den och hur man måste lägga den. På gott och ont ! Imorgon är det jobbmöte som gäller. Nu måste jag ta tvätten. Ha en fin fortsatt kväll. Pyzz

1 kommentar:

Marie sa...

Tjooohooo awesome bild på två galningar vart det ;)