måndag 6 maj 2013

I'm kind of back !

 Jag är singel, har flyttat från huset till en lägenhet med mina små och jag mår bra. När saker i livet, oavsett vad, blir till något som gör att du inte "är med" längre så försöker man lösa det om det är viktigt. Det gjorde jag men ibland så funkar det inte och då försvinner saker ifrån en som man måste ha för att kunna gå vidare i förhållandet. Så är det för mig och därför var det dags att fortsätta livet själv, med mina små, och hitta tillbaka till den vägen jag vek av. Även om man fortfarande är sig själv när man går in i ett förhållande så ändras man ju på ett sätt och "ger upp" saker och "ändrar" saker med sig själv och sitt liv. Så såna saker kommer tillbaka igen nu. Ialla fall.. Lite uppdatering =) Ska uppdatera mobilen så jag kan lägga upp bilder osv. Ha det bra alla ni därute ! Pyzz!

Inga kommentarer: