söndag 12 maj 2013

Cause you said forever

Så gott att kunna skriva ifrån datorn ! Har kopplat telefonen, det går ju det med ett tag ! Fan vad livet tar svängar. Saker kommer ju ikapp en efter ett litet tag. Ännu konstigare tycker jag. Att man omevetet kan stänga bort saker för att det sedan ska komma ikappp. Borde veta vid det här laget att det är så kroppen och hjärnan funkar för att överleva. Det har ju hänt några gånger om man säger så. Men ändå blir jag förvånad över det.... Idag har jag träffat Lella. Gud vilken kraft hon ger en. UNDERBARA unge!!! Och ikväll har jag och Maggan kollat på film. Skräck, bäst! Och nu är jag själv med tankar och ska snart göra ett tappert försökt att ta mig i säng. Går sådär nuförtiden när nätterna är tillbaka. "Om nätterna har jag försakat så mycket förstånd"...han är mer än klok den där Winnerbäck ! Nä, dags att slita sig nu. Sleep tight ! Pyzz
 
 
 






 

Inga kommentarer: