torsdag 15 april 2010

Upptagen ; )

Klart jag får börja det här inlägget med att skriva att jag inte är singel längre ; ) Det är konstigt att så bra saker händer mitt upp i allt det dåliga.. Att vara glad mitt upp i allt det här känns underligt. Samtidigt blir det en otrolig sorg över att varken Daniel eller Mange kommer att få träffa Kristian. Daniel fick inte chansen att höra om honom överhuvudtaget och Mange knappt något alls. Och att Mange inte funnits med de senaste veckorna för att höra allt på vägen fram till att vi nu är ihop..att det inte blev "avbryt" som var ett av våra många internskämt. Fan om du bara visste hur otroligt mycket jag saknar dig!! Jag kan bara inte ta det här, kan bara inte förstå. Inte du.. Det är mycket som väntar nu..men inte bara jobbiga saker känns det som efter idag!

1 kommentar:

syrran sa...

Tur att de finns nåt possitivt i allt negativt!! Glad för din skull darling!