söndag 9 juni 2013

Not feeling well

Vaknade igår och hade ont i halsen och kände mig lite vissen, men så gick det över. Det kom igen imorse men gick inte över. Ligger här i soffan nu och tycker synd om mig själv =P Igår var trevligt. Ridningen var underbar. Vi red en tur i skogen. Blev lite galopp men mest tölt, som var riktigt roligt, för det var bara andra gången i livet jag provade det och första så var det en jättekort sväng. Sen i mitten av turen så stannade vi till nere vid havet och band 3 av hästarna och 2 gick lösa. Sen fikade vi vid havet och sen red vi turen hemåt. Vädret var fint och hästen jag hade var en jättego herre. En sån där myshäst som uppskattade att man grejade med honom. Crummi hette han den "lille". Efteråt så åt vi middag på ett ställe och sedan åkte vi vidare till min mosters ställe i barkedal. Fick äntligen se lille Jakob, mitt yngsta kusinbarn. Jättesöt och så liten ! I övrigt förutom att vara dålig idag så är läget bra ! Har fått både älskvärda och "raka motsatsen till älskvärda" saker berättade för mig det sista...men de älskvärda väger upp nått såpass så energin ligger på dom. Jag har underbara saker att se fram emot ! Men just nu är soffan med de små i mest underbart, så ha en mysig söndagskväll. Pyzz
 




Inga kommentarer: