tisdag 14 juni 2011

Update

Skulle ha bloggat tidigare idag...skrev en massa och så började internet cp:a.. Startade om datorn och hade sig så jag gav upp. Sen när Fredrik kommer hem så öppnar han sin post och då hade han fått ett brev IDAG om att de bryter internet i 2 timmar IDAG. Skicka ut innan de bryter kanske vore en smart idé ??! Såå, livet rullar på. Känns gott att kunna säga att jag trivs väldigt bra just nu, med det mesta. Gott =) Det sista har det varit en del jobb ! Bio 2 gånger. Priest i 3d nu senast. Sevärd, men sådär.. 3d glasögonen där var däremot inget för mig. Klumpiga och för mig som inget näsben har så kunde jag inte få dom att stanna på. De andra tyckte det var roligt dock ;) Såg även x-men. Mycket bra film och absolut ett måste om man sett de andra filmerna ! Igår träffade jag älskade Ina ! Som alltid - balsam för själen. Vi matchar jag och Ina, vi är lika i tänk och handling för det mesta. Förstår varandra. Sånt är sällsynt. Henne uppskattar jag något så otroligt mycket. Tack för denna gången älskade. Idag har Maggan - shibby - varit här =) Vi satt i flera timmar och "fikade"... Prat, prat. Sen kikade Mamma och Pappa förbi en stund för att säga hej och dricka en kopp med oss. Sen kom min kärlek hem och vi gjorde mat och sen åkte en sväng med bilen. Well..jämt lite uppdatering ialla fall ! Ha en god natt !

Inga kommentarer: