torsdag 2 juni 2011

Du

Såg en video ifrån big brother med Simon när han sov och pratade i sömnen. Han mumlade ett stycke där som jag vet med all säkerhet Magnus hade skrattat sig fördärvat av att se och höra ! Precis som jag gjorde. Hoppas du var med då. Vissa stunder hade jag gett allt för att du skulle vara med. Idag har jag jobbat kvällen och imorgon blir det dagen. Jobb, jobb, jobb. Har knappt träffat en människa det sista. Får hoppas det snart släpper. Har stämt träff med Ina nu ialla fall. Fy fan så längesedan vi sågs, helt sjukt ! Månader har hunnit gå! Men nu snart så äntligen ! Mina stackars tummar har blivit ännu värre. Jag ska ha handskar på mig nästa gång jag klipper det förbaskade gräset =) Well well, imorgon ska jag ialla fall ta en sväng upp och hälsa på min älsklings älskling ! Saknar honom! Ha en bra natt!

Jag älskar detta lilla ting nedan !



Inga kommentarer: