måndag 27 juli 2009

Vet.

Phu, känns verkligen trögt att gå upp tidigt imorgon trots att det är min lediga dag =( Men det är ju för en bra sak. Lilla Kråkan ska kastreras i uddevalla imorgon. Ska lämna in henne 8 så får åka härifrån 7. Det bästa utav allt är ju att jag ska träffa Ingela under tiden och mysa med frukost i våra skinnfotöljer på cactuz! Längtar massa min ängel! Idag hade vi ögongodis på jobbet ; ) Mmm... Kul när det händer något liksom =)





Nu ikväll har jag suttit flera timmar i telefonen med sis. För det var, är och förblir hon för mig. För trots allt som hänt, tiden isär, alla saker, alla ord, allt ont så hittade vi tillbaka till varandra igen...på riktigt. Och det blev vi som att inget annat funnits, som att tiden stått stilla nästan. Som jag skrev till henne att henne blir man ju tydligen aldrig av med...nej det är så med syskon ; ) Men skämt åsido så är det verkligen så, att du är exakt som en syster för mig. Bilden är ifrån Astrid lindgrens film "allra käraste syster", som jag alltid såg när jag var liten. Då önskade jag alltid att jag skulle få en syster. Så, som i filmen så kallar jag nu Carro för allra käraste syster.

2 kommentarer:

Carro sa...

Underbara syrra!!! Så fint du skriver :) syskon består alltid hehe även om små syskon kan vara lite väääl dumma ibland*asg*

Love You!!

Ina sa...

Tack för idag min gums!