söndag 10 juli 2011

G-g-g-grey´s!

Har precis kollat klart sex and the city (igen)... Och nu är jag på säsong 2 av Grey´s (igen).. Det är helt klart den bästa serien. Det finns några serier man kan se om. Eller är det bara jag ? ;) I övrigt känns det som mycket work.. Dag, kväll, natt.. Känns som att jag aldrig är hemma, men det är jag ju. Och är tråkigt att åka iväg och jobba innan Fredrik kommit hem, eller åka iväg nästan när vi ska lägga oss. Men, det får ju gå. Är det jobb så är det.. Marika var precis här och sa hej. Vill träffa alla mina vänner, men det är svårt att få det att stämma när man jobbar olika eller har olika saker att göra. That´s life! I övrigt så längtar vi efter Norpan ! Har köpt "säng" till henne idag =) Ha en bra fortsatt kväll ialla fall. Här på myresjövägen ska vi ha det =)

Igår var vi på kvällstur med båten. Fint väder, gott att äta, mys...!


Inga kommentarer: