fredag 17 december 2010

Another step..

Det finns både för och nackdelar med att ha ett förflutet med varandra. I vårt fall, jag och Fredrik är nog det mesta positivt. Vi känner redan varandra utan och innan efter att ha levt ihop i 2,5 år innan. Sen så har mycket förändrats mellan oss, men enbart till det bättre som tur är och det är därför det gick att hitta tillbaka så snabbt för mig. Vi har båda förändrats mycket. Vad gäller honom så tar jag det inte här. Men vad som gäller mig är pga saker som hänt mig. Men jag mår så mycket bättre än på länge nu och det känns i hjärtat. Ibland kan jag förvånas över att en hel dag gått utan en tår. Och det känns konstigt, men så gott att få komma ifrån det ibland. Men det betyder inte att tankarna inte finns med mig varje dag, att dom jag saknar så inte finns med mig. Tvärtom, det gör de desto mer nu nästan. Jag kan nästan höra Magnus ibland när Fredrik gör vissa saker. Ja livet är konstigt, men ibland är saker menade att ske och vissa saker måste ske på vägen dit för att man ska förstå...och det tror jag vi gjort nu. Vi hoppas det. Imorgon ska jag och Fredrik fira julafton. Ska bli så himla mysigt! Ta hand om er. Pyzz!

Inga kommentarer: